Hundpalatset

I en värld där hundarna regerar

Högst på Hundpalatsets önskelista

Kategori: Hundarnas vardag

Den här vill matte och hundarna ha. En Manners Minder! Tänk så perfekt den vore till min änglakör. Den vore bra till samtliga aspekter av våra liv; Filtträning, burträning, passivitetsträning... okej nu kanske ni tycker att detta är typ samma sak. Det kan jag hålla med om. Men tänk! Så jäkla skönt att låta en liten hundtrasa umgås med godisapparaten medan den andra tränar, kanske nästan helt utan gnäll och avundsjukans vrål! 
 
 
Jag fick lite pengar av min farmor och farfar i julklapp, och det kanske är så att de blir öronmärkta för en sånhär. Fick även lite oväntade pengar av pappa för någon vecka sen, där lite fortfarande finns kvar efter julshoppingen. Om dessa pengar överlever januari, med tråk-utgifter som mat, hyra och hundförsäkringar så kanske det blir en liten Manners Minder i februari. Och dessutom! Gissa vem som fyller år i februari! Dock fick jag en bamsing till TV i julklapp så jag kan inte riktigt kräva pressys även i töntig 24-årspresent. Men i examenspressy då? En socionomexamen måste väl vara värt litegrann? Om uppsatsen behagar bli färdig vill säga. Det blir nya tag på den imorgon efter tre dagars julledighet.
 
Nu kommer sömnen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: